piątek, 25 listopada 2011

Co Mamy potrafią....

Okazuje się, że potrafią bardzo dużo...co zresztą możemy zaobserwować przeglądając nasze blogi. Mimo braku czasu Mamy tworzą. Jest to godne podziwu...między...ciągłym Mamo pić i  Mamo jeść ;) itd itp. Polecam zatem  jedną z Mam, którą pochłonęły kuchenne rewolucje :))) A oto adres... 


                                       domoweciastaanett.blogspot.com


mmmmmmmm.........pychotki na osłodę do kawki. Nie ma jak domowe ciacho :)
                           

2 komentarze:

Magdalena pisze...

Moja Droga, w koncu dotarly do mnie z Polski cudne kolczyki, ktor mi wyslalas w ramach zabawy podaj dalej. kolczyki sa przeurocze, bardzo mi sie podobaja!!! dziekuje Ci za nie badrzo bardzo bardzo
buziak wielki

Monic pisze...

:) Kochana jesteś :)ech...trochę minęło zanim je zobaczyłaś :)
Pozdrawiam
Bardzo się cieszę :), że Ci się podobają :)